Torsdag

Okej, så.. så länge handen bara hänger och dinglar och inte används på något vis så funkar den som den ska. Fast.. Samtidigt inte - eftersom den bara kan hänga och dingla. Hm. Hårt det där.
Igår började långfingret svullna upp. Om det var pga att handen är fucked up eller maxmaten jag precis ätit vet jag inte. Men hela handen pulserade och började bli lite blå och långfingret såg ut som en falukorv. Just nu börjar det lägga sig, men som sagt.. En tidsfråga. Igår var dock en extrem dag. Plocka upp varor. Inget direkt tungt eller jobbigt arbete. Det var bara så mycket och med en trasig hand tog det lite extra lång tid. Tror jag höll på en timma ungefär - fick ju springa iväg lite. Och sen kom den förvirrade barchefen med en vagn rödvin och undrade vart det skulle stå. Så jag snodde 4 lådor och bar iväg till städavdelningen - så vi kan fylla på minibarerna och fixa vipar - äntligen! Det var en rätt lugn dag igår, men jag hann inte med så mycket ändå. Är det inte det ena så är det det andra. Rätt skönt dock att det börjar flyta på nu, så tiden går fort.
När klockan slog 19 kom Martina och hämtade mig och vi drog till parken. Men vi gick bara igenom och de flesta började dra kort efter att vi kom dit. Så Martina skjutsade hem mig, då hon ändå skulle till sin syster, fast eftersom vi båda var snorhungriga blev det max - igen. Det var gott!
Idag ska jag inte göra ett skit fram till kl 14, mer än duscha och äta nått.
Igår blev en tidigare avfärd, vilket resulterade i ett illrosa nagellack och ett par jeansleggings. Hähä.
Farligt det där. Måste hålla igen i pengarna nu när jag inte får så jättemycket i lön framöver.
Måste vara väldigt fascinerande att bara höra om mitt jobbgnäll hela dagarna, men hey.. Det är min vardag. Och jag spottar hellre ut det än behåller det för mig själv. En del kan gnällas om, en del är ingen idé. Dock ett plus med att gå kväll. Jag slipper höra de andras eviga gnäll om saker man själv irriterade sig på för ett par år sen. Det enda jag kan bli less på är all stress, och som i herromdagen när någon gjort ett dåligt jobb och jag fick gå upp och städa om två rum... Men what to do.

Jag undrar vad man skall göra i helgen... Tips?
Visingsö blir ju som sagt inte av, inte Varberg heller. Jag vill ut i skogen och ta massa kort! Hitta inspiration och lugnet. Jag är så less på tillvaron ibland så jag blir knäpp.
Jävla skit...

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi får försöka styra upp en roadtrip/utflykt nån dag när jag är nere :)

2011-07-14 @ 15:50:51
Postat av: Johanna

Det kan inte vara så att du har problem med karpaltunneln? Det brukar lätt bli svullnader och ömma/sovande händer

2011-07-17 @ 22:27:58
URL: http://www.blackantz.se
Postat av: Eruuk

Pöss!

2011-07-18 @ 11:52:25
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0