Tisdag

Om lite över 3 timmar skall jag åka till jobbet. Jag hoppas att den här dagen blir mindre smärtsam än igår. Min högerhand är fucked up alabama och jag vet inte vad jag gjort med den. Har haft sådär ont en annan gång, och det släppte efter ett par dagar. Men nu är det tillbaka. Och jag kan knappt vrida handen, och tummen gör ont och jag kan inte gripa tag i nått. Så det var verkligen rogivande att städa rum igår måste jag säga! 12-19 pass är jobbiga. Man hinner inte äta, inte sitta och ta igen sig, spring hit och dit, telefon som ringer och saker man Ska göra som man får lämna, komma tillbaka till och tänka "Vad gjorde jag nu?" så jag fattar inte hur Martina och Tina klarade av att gå så mycket kvällar innan, utan att få flipp, när dom samtidigt hade hand om en hel avdelning. Fy, jag blir trött bara jag tänker på det.

Men peppar peppar, till helgen blir det kanske kanske en tripp till visingsö, men det visar sig närmare helgen.

Efter att ha läst Linns blogg vart jag lite inspirerad och förvirrad på samma gång... Hon skrev ett tankvärt inlägg om hem och blabla. Vart man känner sig som hemma osv. Och ja, det fick en att tänka lite. På vänner, familj och hem... Och tyvärr är det något jag inte kan få ner i ord just nu. Det tar tid att skriva. Haha.

Nä. Jag är rastlös och megatrött.
Sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0