Onsdag

Idag är en såndär kvinnlig dag. Man kan aldrig få för mycket av det goda! Om någon timma ska jag iväg och leka picknick med tant Emma, innan jobbet. Sen jobb då 15-19 och efter det Bishop med de andra tanterna. Woho!

Helgen som gått var lövly! Var ledig fre-mån. Sommarens längsta ledighet... Jag och my man begav oss till Hultsfred och besökte en bilträff/musikfestival för första gången. Den var liten, mysig och väldigt trevligt folk. Nackdel var att det fanns inte tillgång till kaffe/frukost förrän kl 10 och det enda till toalettväg dygnet runt var 2 bajamajor. Huset där fler toaletter fanns låstes, och toaletterna i sig var bara öppet dagtid. Och dom städades inte på hela helgen. Våra tältgrannar skulle gå och äta runt... 16-17 på eftermiddagen, men det var stängt. Kul!
Och dom var nog det sötaste paret jag har sett. Och gav lite hopp om kärlek i sig. 12år hade dom hållt ihop och dom var fortfarande som nykära, gav varann komplimanger och visade omtanke, hur mycket dom uppskattade varann och alltid någon unns av närhet. Gulligt par och klockrena människor! Med världens roligaste dialekt.
Undra när nästa äventyr blir av. Som det ser ut nu verkar det inte bli nått förrän osw, men det återstår att se.
Vi har många helger att roa oss på.

Hur som haver, på den här träffen köpte jag alldeles för mycket saker. Ett par jeans, sånnadär i 50tals stuk med hög midja, en skjorta, en sjukt fulsnygg väska och en bok. My man köpte en massa saker också. En ful råtta tex... bah!

Jag tror att jag gått och blivit neutral och stängt av hjärnan för jag har inget att dela med mig av. Inga pessimistiska tankar, inga hårda dilemman, inga irritationer. Ingenting.
Jag är tom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0