Onsdag

Morgonkaffet är fortfarande det bästa kaffet som existerar! I love it. Inte för att jag verkar bli piggare, men ändå.
Återigen har det bara gått två dagar av denna arbetsvecka och jag vill soooova!
Tyvärr är klockan  så mycket jag hinner inte skriva ut mitt underbara liv som ni så hemskt gärna vill läsa om.
Däremot så har jag en sjukt lömsk man. Vi var på Media Markt i söndags för jag skulle köpa en epilator - som förövrigt är skitskum. Tittade även på en kamera som jag blev störtkär i och känner att jag måste nog ha den iaf. Så säger my man "Vad var det du pratade om som du ville ha till håret?" Värmespolar! Så jag tar en titt och inser att dom kostar 400spänn... Och jag har trånat efter ett par i flera år.
Hur som haver, så mötte jag upp my man igår eftermiddag för en fika på stan. Han bollar sin tröja fram och tillbaka mellan framsätet och baksätet och lägger nått i mitt knä. Jag är så jävla trög så jag förstår inte bättre än att låta det ligga. Sen när jag ska ta mina grejer i baksätet, utanför jobbet, så har han slängt bak det här igen, men nu tagit bort tröjan, och där ligger en låda med värmespolar! Ack vad glad jag blev.

Nä nu måste jag resa på den feta röven och göra mig klar. Ikväll skall jag träffa Linda så det kommer bli en lång dag dessutom. Men det är det värt!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0