Torsdag

Jag är ur fas. Det kommer ta tid innan kroppen vant sig vid att börja jobba igen. I måndags låg jag tvärdöd efter bara två dagars arbete. Igår låg jag däckad efter bara en dags arbete. Plus att man är ju inte van vid att gå upp runt 6 på morgonen, vilket känns det också!
Idag ska jag alltså jobba, tillsammans med Alexandra. Splitta på 15rum och sen städa lokal.
Så det går nog smidigt fram.
Efter jobbet blir det avfärd till Habo. Hoppas bara man slipper vänta i evigheter på bussen som bara går en gång i timmen!

Nånting som jag funderat på... Inom den äldre generationen... Dom anser att ungdommar inte har något hyfs i kroppen och "När jag var liten fick man inte ha huvudbonad på sig inomhus" och blabla. Men hur i hela friden har dom mage att snyta sig offentligt!?
Snor är nog det vidrigaste som finns. Slem är väl snäppet värre. Men det är ju någon slemmig sörja som kommer ur näsan. Och den sitter dom och fräser ut, bland folk!
Vart är erat hyffs, va?!

Va?!

Kommentarer
Postat av: Melissa

haha, tur du inte var i min klass då, vi satt och snöt oss hit och dit i klassrummet, på lunchrasten, på stan. Ingen brydde sig nämnvärt, man blir hjärnskadad av all sjukvård XD

2011-01-06 @ 10:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0