Såndär skit - som är snodd

Vad heter ni: "My man" och Jag
Hur träffades ni:
Han bjöd in mig på kaffe en kväll, efter att jag slutat jobbad
Är ni förlovade: Icke
Bor ni ihop: Icke
Har ni barn: Nej gud nej!
Vem sa "Jag älskar dig" först: My man
Vem är äldst: My man
Vilka stjärntecken är ni: Jag är våg och han... oxe(?)
Vem fyller först på året: Han
Vem är längst: Han
Vem sjunger bäst: Vi sjunger nog lika illa båda två. Han sjunger dock oftare och mer än mig
Håller ni i handen på stan: Nope
Var nån av er oskuld när ni träffades: -
Kände ni varann innan ni blev ihop: Lärde känna varann under tiden vi umgicks. Men vi båda hade nog samma önskan om vart det hela skulle sluta. Lövilövi!
Vad har ni gemensamt: Bilar, musiken, och Tv. Sov middag och djur. Haha!
Blev du kär i första ögonkastet: Njae, det är väl ett hårt ord.. Jag föll för honom.
Har ni någon speciell låt: Nope
Har ni stora framtidsplaner: Njae, inte mer än samboskap
Har ni gråtit i varandras armar: Jag har lipat, inte han inte! Karlakarl det där. Haha
Har ni varit utomlands tillsammans: Nope, inte än
Vilket är ert bästa minne: Hm. Finns många bra minnen
Vem lagar bäst mat: Han
Vad gör ni en vanlig vardagskväll: Segar i soffan och pillar navelludd
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses: Icke
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången: Inte första gången, men nu!
Blir du lätt svartsjuk: Njae.. Bara om det är befogat...
Brukar ni bråka: Småtjivades väl en del förr, men nu var det evigheter sen
Ringer eller SMS:ar ni mest: Sms!
Vilken är hans finaste kroppsdel: Oj. Finns mycket fint på den pöjken. Hahaha!
Brukar nån av er prata i sömnen: Han låter lite i sömnen, jag snarkar nog bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0