Lördag

Klockan är 5,20 och jag är uppe sen en stund tillbaka. Plikten kallar!
Och, igår kväll när jag skulle sova så började grannarna under härja fritt - som vanligt. Så egentligen borde det inte göra något om jag härjar fritt nu.. Som skrivet igår. Springa tvärs över golvet och klampa lite, flytta lite möbler och skrika rakt ut. Ja! Let's do it!
...nej så dum är jag inte.

Och byxorna var för små... 5cm och dom hade varit mina. Buhu...

Och jag kan nog aldrig sluta förvånas över hur dålig tv det finns, vid den här tidpunkten.

Idag ska jag få träffa my man - woho! Iaf en timma eller två innan jag måste gå i däck. Bussen till jobbet från honom går imon kl 5.45 vilket innebär att jag måste gå kring kvart-tjugo över fem och gå upp typ kvart i fem. Så ja, jag kommer däcka kring 20 idag.

Blabla. Det här var ju ett onödigt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Ela

Ahh... Slätten i sin sanna anda. Släng in en tom körd lastbil på det med så är allt komplett;-)

2011-01-15 @ 07:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0