In the Northen Hämmör

Befinner mig på destination Norrahammar. Närmare bestämt hemma hos Alexandra. Tjockiskisse bredvid mig och minimal dator i knät. Den låter dock väldigt givande när man skriver på den.
Och vad skall vi göra då? Vi ska äta mat och snacka skit. Alex sprang ner till porten för att ta sen cigg med sin karl. Så jag vart ensam. Och vad gör man bäst då? Lite facerape sådär.

Kommer befinna mig i Norrahammar till iaf lördag morgon. Lördag eftermiddag skall jag iväg till syster på Langoskväll med la familia. Och så jobbar jag nu onsdag-söndag.
Så, nu vet hela världen om mitt spännande liv.

Och är det någon som kan avvara sådär 4000kr skulle jag bli glad. Och gärna 4000kr utöver dom andra 4000kr så jag kan betala månadens räkningar...

Blabla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0