God morgon

Klockan är strax efter 6 och jag sitter och dricker mitt kaffe i vanlig ordning. Befinner mig på hemmaplan just nu.
Jag hatar det där med "Hemma".
Jag hatar att flänga runt som en idiot.
Jag hatar att alltid behöva tänka på pengar.
Jag hatar att alltid släpa med mig massa skit hit och dit.
Jag hatar att behöva köpa dubbelt av vissa saker.
Jag hatar att alltid behöva tänka på vad jag har och inte har där och där.

Jag är så Jävla less på att dras mellan två platser och aldrig känna mig som hemma och behöva lägga extra mycket energi på att tänka på totalt onödiga saker.
Det är det enda som stör min vardag och som kan få mig att må skit många gånger.

Om inte annat blir man brutalt utmattad att varje gång man ska åt nått håll behöva tänka "Har jag det där? Behöver jag köpa något? Hur har jag det med sånt? Finns det? Behövs det? Klarar jag en natt utan det? Vart är mina kläder? Fan.. Fick jag ens med mig det jag behövde?" osv osv.
Därav minihemmet i väskan!

Underbart!

Jävla skitkorv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0