Fredag

Jag är så jäkla snorig! Vilket resulterar i att jag ser ut som crap. Crap crap crap... Febern är nog nästan helt borta, så nu är det bara snoret kvar och allt rossel i halsen. Lite obehagligt var det att sova igår när det kändes som någon lagt en sten på bröstet och andas var inte en lätt match.
Men idag ska jag ut till mannen, som jag inte träffat sen i söndags.

Igår fick jag oväntat besök av the granne också. Nkbo är ju dumma i huvudet...

Igår påbörjade jag mitt One Tree Hill maraton. Fortsätter idag. Och dumt nog får jag inte titta något i helgen eftersom my man avskyr allt vad serier heter och speciellt dåliga serier som OTH.

Måste ringa chefen också och se hur jag ska jobba nästa vecka. Hon ville ha in mig i helgen... Men det sket sig!

Och om någon sitter inne med någon bra födelsedagspresent till någon som fyller 30 kan ju gärna hojta till. Min present jag tänkt är för dyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0