Fredag

Tänka sig.. Sicket skit det blev till slut.. Idag hade jag hela dagen planerad. Sova ut, homofånsamtal med Anna i stora staden, åka till Ela och Mattias och hälsa på dom och äta kaka, sen hem till my man och klämma på honom. Vad sker? Chifen frågar igår om jag kan jobba idag... Pengakåt som man är och det har varit korta dagar den senaste tiden - tackar jag ja! Så nu sitter jag här och dricker mitt morgonkaffe och är så Jävla trött så jag vet knappt vad jag heter. Martina suger musten ur mig... Hon slutade jobba kring halv åtta-åtta, sen åkte vi hem till henne och hämtade bilen, sen vidare till maxi och handla, sen max och äta mat. Jaja. Hon åkte runt kvart över tio och då var det bara bums i säng! Men jag är sjukt tacksam för att hon hjälpte mig. Så nu behöver jag bara tänka på att köpa mjölk och sånt när jag beger mig hemåt nästa gång. Lövly!

Appropå jobb så får jag kanske kanske jobba måndag också. Men det får jag veta idag. Antagligen inte. Men det visar sig. Och så fick jag låna pengar av mor igår så nu kan jag släppa det där med räkningar. Har bara två kvar som inte kommit än.
Och mina bilder är på ingång - woho!
Och nästa vecka peppar jag och martina lite promenad. Och så ska jag tjata på Fröken S så hon sätter igång också!

Blabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0