Feber

Jag har feber! Känns som jag är sjuk jämt nu för tiden. Och jag såg ju fram emot att jobba mina 11 dagar. Tänk vilka pengar! Men men.. Det är ju bara att sitta hemma och vänta av febern. 38,5... Heja! Nackdel med när man ringer sig sjuk är att jag vet att cheferna inte tror på en. Och speciellt inte när det är fullt hotell. Men what to do... Dock rätt skönt att jag åkte hem igår efter jobbet så jag har min dator att leka med och får titta på mina meningslösa program och inget stoj och stim.

Nu ska jag vara bitter!

Kommentarer
Postat av: Melissa

haha kom att tänka på citatet "hoppas jag inte verkar elak dryg och bitter... för det är jag"

2011-01-26 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0