10 timmars sömn

Så är fallet. Jag gick och däckade kl 20 igår. Eller egentligen gick jag och la mig vi 19 och bläddrade lite i min tidning som kommit. Vid 20 fick det vara nog. Och jag sket totalt i att klockan inte var så mycket - och tvärdäckade! Pang boom - sov! Vaknade till 2ggr i natt lite längre stunder, annars vaknade jag bara till när det var dags att vända på sig. Snacka om att jag vart snopen av att vakna av larmet i morse. Jag brukar alltid vakna en 5min innan det och gå upp. Inte idag inte. Trött eller vadå? Hell yez! Har inte sovit så värst mycket denna veckan. Bland annat för att jag sovit skit och för att jag i helgen gick upp snortidigt och efter det inte riktigt fått sova ut.
Har fått låna Alexandras tältsäng att ha på loftet hos my man. Så han slipper sitta och kolla på tvn på mute och jag slipper bli förbannad av ett evigt blinkande. Så jag slängde upp tältsängen på loftet. Sov väl 2 timmar första natten. Andra natten tog jag bort madrass nummer 1, sov skit även då. Tredje natten la jag en av madrasserna platt på golvet och sket i sängen, gick ganska bra. Fjädre natten var jag så trött att jag sket i hur illa jag låg och jag fick sova några timmar iaf.
Men det är sådär lagom bittert att inte kunna sova med sin karl.. Så just nu sitter jag bara och drömmer om en fet säng ska trilla från ovan uppe på loftet och att den där trappan försvinner och en brutal hiss dyker upp. Loftet är sjukt mysigt, men lagom ensamt...

Just nu har jag nada mat hemma... Så jag kröp till korset och försökte muta Martina om att handla mat i utbyte om att hon får något då. Jag föreslog max.. Men igår satt jag och dagdrömde om en grekisk rulle, vilket satte igång Martinas drömmar, så vi får se vad hon väljer att vilja ha.
Hur som haver är jag evigt tacksam för att jag mina vänner, och i detta fall Martina som så många gånger förr ställer upp. I vårt och tort! Hade det inte varit så satans tomt i köket hade jag klarat mig på egen hand. Men när man inte ens har någon form av pasta eller något att ha till.. Då blir det lite press sådär.

Och det var härligt att gå in i köket idag och det var 95% ren disk. De andra 5% var det jag använde igår. 50p till mig!

OCH VAD HÄNDE MED PLUSGRADERNA!?!
Jävla skit...

Imon är det fredag och jag är ledig.. Ska bort och hälsa på de föredetta grannarna Ela och Mattias. Och jag hoppas att Ela bjuder på nått gott att fika, annars blir jag sur..
I helgen jobbar jag - igen. Tror vi börjar kl 15 på lördag och 12 på söndag, och har ingen aning om när vi slutar. Sura tider bara.. Tur att det inte händer så ofta!

Nästa vecka börjar mitt nya liv. TYP! Jag ska bara promenera lite mer.
Dom där 1,5 km på morgonen nångång ibland hos my man gör ingen direkt nytta. Så 1,5timma på gym borde ju göra lite mer?
Om 1,5v börjar vi kl 9 istället för 8 på jobbet. Woho säger jag bara, wo-ho!

Wo..ho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0