Onsdag

Okej. Jag är skittrött... Det tar ju ett tag för kroppen att komma igång igen efter att man legat på soffa och latat sig. Men nu är jag skitttrött och inser att den där sofftiden är ett minne blott. Crap.
Det är skillnad på att ha gått från att jobba ca 3-6 timmar till 8-9 timmar. Speciellt när man inte hittar på stället och yrar runt överallt. Och snart skall jag få gå ensam - vilket känns helt vrickat eftersom jag inte kan nått... Och då menar jag verkligen att jag kan inte nått! Så nu är jag helt slut i kroppen och skallen. Och det är lagom förvirrande att vara på akuten där det Alltid händer nått och allting är i rörelse och mycket spring osv osv. Trött blir man!
Men nu vet ni att jag lever iaf!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du kommer in i de snart!

2011-12-14 @ 20:25:36
URL: http://www.blackantz.se
Postat av: Emma

Tur för dig att du lever! Annars hade du fått stryk!

2011-12-15 @ 23:07:46
URL: http://Broderibryderi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0