Måndag

Idag när jag var hemma en sväng och fick äntligen sitta framför min kära dator hade jag planer på att spotta ur mig ett såntdär trevligt och hatiskt inlägg. För... Livet suger och jag är realist. Men jag kom aldrig så långt. Nog för att saker och ting fortfarande stör mig, så har jag inte haft någon lust att lägga energi på att yttra dessa tankar och åsikter. Plus att jag skulle få en lugn stund och skriva lite. Vilket inte går i skogen. Men! Jag ringde ett samtal så fort jag kom innanför dörren och fick så positiv respons att jag blev lite för glad för mitt eget bästa. Så det sura inlägget får vänta ett tag.

I veckan blir det julbord med jobbet. Sen på lördag blir det en visit till Tenhult för kvinnoafton.

Alltså. Det händer inget i min vardag just nu - så om någon vill dricka kaffe så ställer jag gärna! Jag är så sjukt less på att gå hemma men har samtidigt tappat motivationen till att göra nått.

Nämen titta - surkärringen hitta fram lite iaf!

Bah...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill surkärringen hitta på ngt på tisdag nästa vecka?

2011-12-06 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0