Bye bye 2011

Det här är nog första gången som jag känner att jag inte kan göra någon direkt årsresumé...


Jag har jobbat, sovit, umgåtts med mannen, jobbat och sovit lite till. Det är väl det. En hel del sjukhusbesök och annan skit som tillhör det facket. Inte för min del, skall tilläggas. Men man påverkas ju...


Däremot har jag bytt jobb. Och den historien är en jäkla soppa. Men nu har jag iaf en human chef som förstår hur det är att var timanställd och säger "jag förstår att ni också vill kunna planera saker och inte bara sitta vid luren och häcka. Och vi slutar inte ringa om ni säger nej till arbete 2 av 3 gånger" känns så bra att få en sån person som chef - som fattar!
Däremot så saknar jag mina kvinnor en hel del. Att alltid kunna ha någon att prata med om det var nått, någon att fråga om råd eller någon som livade upp stämningen om man var lite butter på världen. Jag lär nog inte få så bra vänner igen som dom tre blivit för mig på Hotellet.
Ni är guld värda - glöm inte det!


Jag har tydligen blivit uppsagd från stora hotellet efter 4års slit. Utan att få ett samtal om det eller nått. Så så låg är deras nivå. Men eftersom stora hotellet är som dom är, kommer dom få ett eget inlägg framöver. Hehe.


Jag vet inte vad nästa år har att erbjuda. Nu står jag som på en helt ny väg och vet inte hur det kan bli. Känns spännande på nått sätt. Men sånt visar sig alltid när det väl händer - vad som händer! Åh, jag är så fyndig.


Hur som - idag är det nyårsafton och jag avslutar det här året med lite jobb.
För ovanlighetens skull.
Sen blir det hem till skogen och ha en mysafton med mannen!


Gott nytt år, bitches!


Kommentarer
Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

Men hallå, årets genomgång är ju som ditt kall, de är ju höjdpunkten av allt så skiter du i de, jisses amalia hur skall detta sluta ;D

2012-01-03 @ 13:48:45
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0