Torsdag

Alltså seriöst. Vad har hänt med min inspiration att skriva? Den är som bortblåst... Känns som jag skrev jämt förr. Eller jag klagade nog mest förr. Förvisso gjorde jag mer förr och hade mer och skriva om. Det enda jag gör nu är att jobba och sova. Och klockan har en tendens att alltid gå så fort på morgonen. Förrvisso ska jag bara hem till mor nu innan tandläkarn, men ändå. Sitta på röven när men är en slöröv är bra skit. Kommer ta tid innan jag kommit igång med att gå upp tidigt igen. Måndagen var inga problem. Var ovanligt pigg, men i tisdags.. Fyyy... Tur ändå att jag kom tillbaka på vanliga arbetsuppgifter när det börjat bli relativt lugnt.
Men ack vad jag skall försöka ta vara på den här lediga dagen. Inte! Kommer komma tillbaka ut till skogen sådär lagom sent. Men väl där skall jag och my lovly man försöka komma underfund med hur vi skall roa oss som bäst på vår semestervecka. Antagligen blir det roadtrip för hela slanten. Börjar semestern med kalas för systersonen som fyller 1år. Det lär inte bli nått med västervik... En anpassad stuga kostade 890spänn per natt, varpå en vanlig stuga låg på 310per natt. Liiiite skillnad. Så det lär blir allt som allt 1500spänn för en helg. Så, vi skiter i ett.
Blir nog roligare med en road trip då. Gubben pratade om dalarna. Hoppas hoppas vi kommer så långt!

Resa på röven kanske...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men alltså hur kan de vara så att man ska få betala mer bara för att man behöver en anpassad stuga, då får de ju istället höja lite på ALLA stugorna och inte bara dom...

2011-08-21 @ 20:05:53
URL: http://www.blackantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0