Torsdag

Alltså, känslan av nytvättat hår slår nästan morgonkaffet. Nästan. Tänk om man alltid hade kunnat få ha den där känslan av rent och fluffigt hår - hela tiden! Men nä.

Jag har en lång lista i mitt huvud på saker jag bör sköpa. Nödvändigheter och mat. Iofs borde ju det klassas som nödvändigheter.. Men ändå! Jag kommer glömma hälften, om jag inte redan gjort det, tills den dagen jag skriver ner allt.

Hur som - så är jag en duktig slav som tar på mig ett extra pass på lördag om det behövs. Det är lön, och stå ensam då, när det är torget, bådar inte gott. Men, 9 arbetsdagar.. Vad gör det? Och det är ju bara kanske.

Och boddybutter is the shit! Tack syster!

Wäääh. Jag vill kunna skriva vad jag vill utan att det kommer fram till fel personer! Men den dagen kommer nog snart, hoppas jag.

Woho!

Kommentarer
Postat av: Linn

Mmmm morgonkaffe!

2011-08-25 @ 10:31:50
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vassego!

2011-08-28 @ 20:33:13
URL: http://www.blackantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0