Tisdag

Det räckte med 5 timmar av mina odinarie uppgifter för min axel att få flipp. Så det kan ju inte sluta mer än på ett sätt - tant får ont och blir grinig och blä. Typ. Jag är så jäkla smart också så jag vet inte! Av 14 dagar har jag 3 fria. En av dom - nu på torsdag, ska jag till tandläkarn 14,30. Så ingen vila ingen ro - gapa stort! Men jag ska träffa mor då också. Vilket är ett plus. På onsdag ska jag hem och betala räkningar och sen till parken om det inte regnar. Annars bara jobb jobb jobb. Men ack vad jag längtar till v35. Jag och my man pratar om kryssning och bo på hotell och lite annat. Sitta hemma en vecka går inte! Sen är jag kluven inför lördagen den vecka. Men det visar sig väl. Idag är jag segare än igår - för den som bryr sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0