Tisdag

Intelligenta allan har glömt alla tillhörigheter till den nya kameran - ute i skogen. Jag har bara kameran med mig hem. Och garantisedeln. Inte tänkte jag på att installationsskivan och rätt kabel kunde vara något att ha till hands! Så igår när jag var på Bishop med mina tanter, och hade bombaderat dom med att ta kort på dom, så kom jag så klart ihåg allt nödvändigt. Men det var nog lika bra det för jag hade aldrig lyckats få plats med det i väskan. Den var proppad! Men kameran är liten och söt. Saknar bara zoom-funktionen.

Känns inte som det är tisdag direkt, eftersom jag jobbat sen i fredags och ska jobba till på fredag. Igår fick jag för mig att det var typ.. Onsdag eller nått, och tänkte "Varför pratar alla om måndag för?!". Sen kom jag på att det är nog måndag ändå. Och jag funderar starkt på att vara hemma tills på fredag. Mest för att slippa släpa på så mycket snart igen och för att jag kommer hem ganska tidigt på torsdag och kan ta en powernap efter jobbet.
Min boxer funkar fortfarande inte. I love it! Så igår käkade jag frukost till One tre hill. Funkade det med.

Om den här veckan går lite extra fort så blir jag lite extra glad. Efter arbetet på fredag är jag en fri kvinna i 9 dagar. Börjar lediga lördagen med kalas för Tim som fyller 1 år. Vi får la se hur det går, med allt folk osv. Hoppas gubben är lite skräckinjagande så dom håller sig lugna! För om jag fattat syster rätt vid allt gallspottande - så är dom inte lugna. Mohaha - hata barn!

Usch, det är inte bra att hoppa såhär med tider att gå upp..
Blir ju ruttet seg!

Kommentarer
Postat av: Eruuk

Ja alltså börjar tro att massage behövs, vissa dagar vill mina skulderblad bara dö tror jag!

Och btw, visst fan var One Tree Hill så jävla mycket bättre förr? Alla är ju så jävla lyckliga now a days, det är triiiiiiist!

2011-08-23 @ 09:09:46
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte är Tim såååå hemsk :P

2011-08-24 @ 19:56:42
URL: http://www.blackantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0