Onsdag

Jaha sen sist då. Nä det har la inte hänt så mycket? Åkte till falköping relativt tidigt som sagt. Forden var stendöd så vi fick åka svenssonbil. Men det funkade ju det med. Däremot tappade jag humör rätt fort... Vet inte riktigt varför, men jag kan tänka mig att det har med att göra att Bo var med. Han äter som bekant gärna hundar och småbarn, så skitbra att ha med honom på ett sånt ställe.
Påvägen hem stannade vi vid en loppis, som faktiskt hade mycket fint. Köpte en glaskanna - en samma likadan som min mormor hade, för 20kr.
Hur som, så drog jag tillbaka till falköping under kvällen. När vi kom hem, så däckade my man, så jag gick och la mig också. Vaknade ett par timmar senare och my man sov fortfarande och jag hade ingen lust att spendera en lördag i soffan - igen, trots sällskap denna gången. Så jag kollade av med bästa Frida om det fanns plats hos dom, dom hade en plats över och den tog jag. Ack vad roligt det var!
Kom hem till skogen igen vid 3 ungefär. Söndagen var väl sådär. Var mest slö. Vaknade vid 9, duschade och drack kaffe. Sen var jag redo för dagen. Gjorde inte ett skit.. Snabbsväng till garaget. Sen laga mat. That's it.

Sen har jag bara jobbat. Måndagen gick bra. Gick och småplockade med massa skit och telefonen var tyst i en timma. Så det gick segt. Igår hände det lite mer. Lagom mycket och lagom att göra. Så, jag hoppas att det blir en lagom dag idag också.

Innan jobbet skall jag ner på stan, så om någon vill göra mig sällskap så hojta gärna på mobilen. Åker inåt vid 12 ungefär och har bara ett ärende. Sen ska jag inte göra så mycket mer.. Skitkul! Jag hatar att gå på stan själv... Men what to do typ.

Blablabla. Så jäkla ointressant så det finns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0