Onsdag

Nu är det iaf onsdag och inte måndag! HA!

Igår slutade jag strax efter 12. Så otroligt ovärt att åka in och jobba 3 timmar. Pluspoäng till mig dock som engagerade mig i lite kalk och en gardin som verkar hängt på sniskan mer än en dag. Jag hatar att klättra i fönstren.
Men jag tippar på att det blir en längre dag idag - bara för att jag är snäppet segare än igår. Åh, snart fredag! Imon blir dock en bättre dag. Och jag är lite nervös då en person ringde om mitt personnummer. Vadan detta?!

Igår när jag kom hem sådär äckligt tidigt efter jobbet kände jag för att... städa iordning mitt hem. Det är långt ifrån färdigt. Men jag har iaf torkat av spis och bänk i köket, plockat in den rena disken för en gångs skull. Skurat lite i badrummet och tvättade en maskin. Hade inga direkt fräscha arbetskläder - kände jag igår när jag gick runt och luktade peck! Så nu kan ingen klaga på att det är jag som luktar illa iaf. Martina har lovat att hjälpa mig få min lägenhet tiptop. Den har aldrig vart iordning för jag har fortfarande inte packat upp lite låder trots att jag bott här i närmare 2år snart. Men i första hand vill jag få bort allt skräp och pantburkar som ligger och dräller. Få det lite hemtrevligt. För den 26e september ska jag ha kalas med mina tanter - som traditionen är. Förra året var vi i skogen, men nu vill jag ha det hemma. Men krävs som sagt lite energi för att lyckas med det.

Eftersom Nkbo inte tar sig för att svara på mitt mail jag skickade så funderar jag på att ta boxern och be om en ny. Upptäckt att ena scartuttaget inte funkar. Kan ju vara min scartkabel som fått för sig att paja - men jag vill gärna ha en ny boxer med tillhörande kort som Inte strular. Och inte ett omprogramerat kort som egentligen tillhör en annan boxer...blablabla.

Och det var dagens gnäll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja NKBO.... Blää på dom!



Kan hjälpa med att röja också om du vill :D

2011-08-24 @ 19:59:04
URL: http://www.blackantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0