Fredag

Idag är sista dagen för den här sommaren som jag går kväll på jobbet. Både skönt och inte skönt. Tråkiga tider då jag inte kommit hem förrän kl 20, men skönt då jag sluppit många vardagsuppgifter och bara lekt slav åt receptionen. Så nästa vecka börjar allvaret igen. Jobbar Aaaaaallla dagar förutom torsdag - och då ska jag till landläkarn. Ruttet päron here I come! Sen insåg jag att jag kanske jobbar lite mycket veckan därpå. Men känns som det kan spela kvitta då jag tagit ledigt v 35 och ska leka såndär semestertönt med my man.
Återstår att se om vi står ut med varann i vecka. Höhö.

Idag skall jag luncha med tant Alexandra. Har haft cravings på kycklingsallad bra länge, så nu jäklar!
Och vad som sker i helgen vet jag inte. Återstår att se.

Nu skall jag fortsätta äta min smaskiga frukost i form av knäckebröd.
Åååååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0