Torsdag

Möh! Jag är trött. Skulle gått och lagt mig något tidigare igår.. Men det är bra att vara efterklok. Hade fullt upp med att få ordning på alla mina väskor, kläder och skit. Tänkte börja packa på mig lite skit inför götet nästa helg, så det slipper bli så mycket på en gång. Så det är ju tur att det inte är långt till Habo!
... sarkasmen flödar.

Igår var jag iväg och hjälpte Linda någon timma på kvällen. Och pratade skit om världsliga ting. Ivigde jeansjackan igår. Dock med en fet tröja under, men ändå! Sen att blåser som fan ute nu går ju att ignorera. Undra om det ska börja snöa också?

Jag vill inviga mina skor!
Får göra det en dag när jag inte är fullpackad med massa saker att bära på.

Suck...

Kommentarer
Postat av: josefine

svar: åh, men tack :)

2011-04-07 @ 21:17:51
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0