Torsdag

Igår var en riktig skitdag, rent ut sagt. Dåligt väder och dåligt humör. Jobbade igår, och hade världens stressigaste lista. Jag höll på att dö. Men tur man kan, ibland, lägga i en högre växel alabama och köra på som fan. Tog bara en 10-15min rast också. Tur det var god mat, för jag var hungrig! Efter jobbet var tanken att jag och lite kvinnor skulle gå till Bishop på after work. Men det blev inte av dagen innan och jag hade annat planerat igår. Ärenden!
Ja, det kan man ta en annan dag kan man tycka. Men icke. Jag vart på jakt efter ett par solglasögon som jag sett på Lindex, i en tidning, dom fanns inte på stan så jag tänkte åka upp till a6 och även byta abonemang på min mobil. Så, jag frågade om Alex ville följa med som sällskap, sagt och gjort - hon hakade på.
Så jag fick spy lite galla och köpa mina solglasögon, byta abonemang och få med mig en ny mobil och köpa en kofta och rengöringsgrejer till ansiktet. Nej, jag gjorde inte åt så mycket pengar. För koftan och solglasögonen "betalade" my man. Jag har fortfarande kvar julklappspengar! 10p till mig.

Idag vankas det jobb. 25 x-sängar ska ut, som det såg ut igår... Det är dock inte mycket rum, men vi är nog en del som jobbar ändå, pga alla sängar som ska ut. Spännande! Efter jobbet vet jag inte vad som sker, eftersom jag inte vet när jag slutar. Men jag ska iaf åka till Norrahammar och hämta all skit inför helgen, sen en visit på Elmia och kolla läget, sen Habo.

På lördag blir det grillkväll ute i skogen, för den som skulle vilja komma. Komsi komsi!

Jag har börjat göra mig vårfin också. Linda fixade fluffet i förra veckan, I love it! Och sen kom jag över en ansiktsmask jag fick av Tina när jag fyllde år, så jag har använt den väldigt mycket nu och det känns som min hemska hy börjar repa sig. Och just nu sitter jag med... body silk som luktar gott, dränkt in fötterna, plastpåse och strumpa på. Nu jäklar ska dom bli fina!
Om inte jag är särkilt fin kan man ju försöka göra fina kroppsdelar. Som hår och fötter.
Bra skit.

Hur som haver, jag är ledig efter denna dag! Och nästa vecka jobbar jag 5 dagar, om jag inte minns helt fel.
Lövly!
Gött med pengar.

Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0