Torsdag

I tisdags var jag på visit hos mor och fick mat i mig och med mig lite mat hem. Underbart! Jag har typ 80spänn kvar på mitt konto så jag kommer inte så värst långt med det. Sen igår så tänkte jag åka ut till min bror och lämna över hans present som var något sen. En hjälm - thirst aid. Säger sig självt. Han blev skitglad!
Men han och Bula och Melissa skulle till Sibylla vid jordbron och käka och ha deras lilla "onsdagsträff" med lite annat löst folk. Dock vad jag en smart människa och insåg hur jäkla dyrt det var, hade inga lösa pengar och blev bitter. Då drog Bula fram reklamgrejs från Sibylla med "ät två betala för en" blabla. Woho! Sen att det var smaklöst är en annan femma... Tacka vetja MAX. I löve it!
Idag är jag uppe tidigt för att Linda är en brutalt stor guldklimp och ska ta sig an mitt hår nu på morgonen. Hon har fullt upp på eftermiddagar/kvällar och jag åker ju dessutom iväg imon. Och nästa vecka är inte att tänka på. Så vi tar det nu på morgonen istället. Men det kan ju inte bli annat än bra, egentligen.

Och det ska bli så ininordens jäkla skönt med en ledig helg!
Men först ska jag avverka den här knepiga dagen....

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0