Tisdag

Det händer för mycket för att jag ska lycka hänga med och uppdatera. Svårt när man inte har någon dator när man vill.

Hur som haver, förra veckan hade jag och martina playdate. Åkte och fixade present till my man som fyller år snart, äntligen! Sen köpte jag 3par skor för 598kr. Ångesten är total, men jag gillar dom. Så nu väntar jag bara på bättre väder så jag kan använda de små skönheterna.

Och jag borde väl ta och slå in paketen så det är gjort. Men jag orkar inte. Idag är jag slut alabama.
Tränade i morse med Linda. Det gick bra, men jag får ingen träningsvärk i magen. Gillar vi inte! Och trots att arbetskläderna sitter lite lösare har jag inte gått ner ett skit. Folk menar på att jag säkert börjat bygga muskler, och det väger ju mer än fett. Men kom igen! Här sliter man som ett djur 1-3ggr i veckan och ingenting händer. "Har du lagt om din kost då". Jag har ingen kost att lägga om för jag hinner itne alltid äta.
Hårt dilemma! Fy. Tänk om man kunde skära lite på egen hand vart man vill ha mindre fett. Då hade jag lätt tagit mina lår och min pelikanhaka. Mindre attraktivt! Tjock och fet kommer jag alltid vara. Men nu när man ändå tagit tummen ur och rör på sig, så händer inget!
Gillar vi inte...

wääääh. Jag orkar inte skriva mer idag, återkommer kanske imon!

Två par av skorna jag köpte. Det tredje paret fanns inte med.
Men det är iaf en kombination av dom två.
Lågskor med kilklack.
Assnygga!


Kommentarer
Postat av: Eruuk

Men man kan ju dessutom minska centimeter mässigt ya know :) Dessutom ska man vara rätt noga med kosten för att det ska ge bättre resultat. Du vet, frukost, mellanmål, lunch, mellanmål & middag:) Det har säkert hänt grejer ska du se :)

2011-04-05 @ 17:41:51
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: E

Hahaha ikke! Det gör inte allt, men kosten hjälper ju sägs det iaf :)

2011-04-05 @ 18:05:12
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Linn

Vilket djävulskt päron som tycker att bulimi verkar vara en bra idé för att gå ner i vikt...



Kul att se att du håller igång med träningen! Och ja, det kan absolut vara så att fläsket har förvandlats till muskler. Jag gick ner i vikt när jag började träna, men efter ett tag gick jag UPP igen, men blev ändå smalare. Ju mer muskler man har, desto mer energi förbränner man, även om man inte använder dem fysiskt.



Försök äta ordentligt om du kan. Får inte kroppen den näring den behöver, så börjar den plocka energi på annat håll - snabbaste och enklaste sättet då är att börja bryta ner musklerna (tyvärr). Jag har en kompis som äter EN gång om dagen, och han går inte direkt ner i vikt.



Sen är det säkert så att det syns skillnad fast du inte märker det själv. Det handlar ju om så små förändringar under lång tid att det är svårt att se på egen hand när man är mitt i det.



Jag är förövrigt rätt peppad på att säga åt din axel på skarpen! Snygga skor också btw, jag tror jag vet vilket tredje paret är, it's gonna look good on you!

2011-04-05 @ 18:29:41
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: josefine

Snygga skor :)

2011-04-05 @ 18:58:00
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0