Tisdag

Hjärnan ställde sig i offläge ganska nyligen. Meeeep!
Åkte hem igår. Skulle in till stan och leka med Linn. Blev en snabbisstund och idag kom jag på att hon inte klämde på min rygg. Buhu.
Sen på kvällen kom Martina med negerbollar!
Idag var det upp tidigt och träna, och sen jobba. Så, nu är jag trött. På riktigt!
Imon ska jag... Jobba.
Återvänder till skogen på torsdag. Ska forsla paket och my man skulle upp till Elmia och smygtitta, och då är jag snabb med att vilja följa med!
Men, äntligen får jag ge my man dom här paketen jag hållt i så länge. Maaah! Hoppas han kommer bli glad.
Hur som haver är jag ledig fre-sön. Vilket innebär min tredje lediga helg för i år! Sen börjar det igen. Jobbar dock bara lördagen helgen därpå. Men men. Nu är det slut med det där som kallas bortskämd. Men vadå... Jobba 13 helger av 16, det är väl vanligt?!

Jag funderar starkt på sängen. Snart så!

Kommentarer
Postat av: Linn

Just det! Vi får ta det om vi hinner ses nåt innan jag åker hem.

2011-04-19 @ 21:22:40
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0