Onsdag

Det är så hysteriskt kul att känna sig konstant trött. Nästan jämt. Skulle nog må bra av uppåtjack eller nått.
Ska iväg och träna idag. Därav den tidiga timmen. Tränade bara en dag förra veckan pga påsken osv. Och framöver kommer det nog inte hända så mycket då Lindas kort snart går ut och jag har fortfarande problem att gå till ett gym. Hade hoppats på att det skulle släppa. Men jag känner mig så otroligt obekväm i en sån situation så jag kan bara inte. Sjukt vad grundskolan kan ställa till med... Men jag har ju ett år på mig att gå dit. Men jag hoppas det kan bli nått gjort utöver Lindas pushande. Men det återstår att se. My man pratade om att vi skulle åka iväg till roliga ställen och gå på promenander. Skillnaden är väl att han behöver ha ett så sjukt mycket högre tempo än mig, om det skall ge någon. Och jag tänker inte precis springa! Men det vore nice. Jag är skitdålig på att resa på röven och ta mig ut. Ett gåband är min största dröm just nu, en av dom! 30min om dagen vore ju susen! Och ja, jag skulle använda det. Folk är så anti gåband och sånt, och tror att man inte lär använda det. Men det är många gånger jag sitter rastlös i soffan och vill göra något, men pallar inte gå ut. Ett gåband hade vart finfint då. Så om någon där ute råkar vara lite snäll - ge mig ett!

Något annat jag vill ha är lite klänningar inför sommaren. Förra året gick jag i jeans hela sommaren. Och den kläningen jag har just nu är uttvättad och kass, en annan är som en kortärmad tjocktröja och sen är det bara glest på klänningsfronten. Hittade en del på Halens.se men pengar... Behöver även tjocktröjor då jag inte äger någon bra jacka, och min tjocktröja gick sönder förra året. Men dom jag vill ha är snordyra...
KUL!

Vinna pengar på lotto hade inte alls suttit fel nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0