Torsdag

Ledig dag idag. Underbart!
Har haft en väldigt mysig dag idag, och igår eftermiddag.
Stängde av hjärnan och gjorde mitt, sen fick det vara så.
Jobbade till 14,45 igår. Vandrade hem till mamma och fikade och drack kaffe och tjötade massa massa skit. Jag tycker det är tråkigt hur min egna släkt ska svartmåla mig så som dom gör, för jag har inte gjort nått fel... Och det är tråkigt hur en del verkar gå på det som sägs. Hur en del vill förstöra mer och mer och infektera sådär, förstår jag inte...
Jag har aldrig haft något otalt med min äldsta bror, never ever... Min syster däremot, vi är som natt och dag har och slagits och bråkat om det mesta som går.. Ändå är det hon jag känner att jag skulle kunna umgås med igen. Ta ett kliv framåt och börja om, och se om det går...

Jaja...

Till slut trillade Alex in efter skolan, vi drack mer kaffe och pratade lite mer strunt och fikade lite till. Sen åkte hon och jag ner på stan och hon bjöd mig på middag, smaskens. Sen hem till henne och sy fast hennes ruffs och sen gå i däck. Sov otroligt bra ändå. Vaknade om vanligt under natten osv. Men jag fick ju spreta med benen!
Nu menar inte jag att jag inte tycker om att sova med min man, men det blir trångt 2st i en 120säng. Nu var vi två stycken i en 180säng. Och Alex låg och slickade väggen och jag sängkanten, så vi spretade nog rätt bra båda två tror jag allt. Haha.

Idag på morgonen klev vi upp 6,30. Jag invaderade Alex's dusch, för hon tyckte jag var äcklig...
Sen åkte vi raka vägen hem till mor, inhandlade lite färska frallor och tog oss en lyxfrukost med mamma Lans. Sen stack Alex till skolan och jag och mamma åkte ut till Habo. Hon hjälpte mig få lite ordning på kaoset och sen pratade vi bara rent allmänt om kaoset, idéer och sådär. Nog för att jag inte har så mycket att säga till om, inte mitt hem, men ändå. Mor brukar ha gott om idéer så det skadar inte att höra dom.
Sen åkte hon efter 11 och jag la mig i sängen och kollade på tv. Eller nej det gjorde jag ju inte. Jag tog hand om köket och plockade iordning lite, sen tog jag till sängen. Sov en sväng och vaknade av att my man ringde och var påväg hem från jobbet. Runt 14,30 ca kom Marie med Alva på besök och när dom sedan åkte blev det en tur till brevlådan och sen intog jag soffan. Där jag sitter nu. Magen vill ha mat men saknar lite grejer i kylskåpet. My man är i duschen och härjar. Så så fort han har torkat blir det affärn, sen ska jag leka kvinna, igen, och laga mat. Tjoho!

Imon är det jobb, sen helg! WOHO! Är bjuden på partaj hos Marie på lördag och på söndag ska karln åka och hämta en fyrhjuling. Men jag har inte bestämt mig än om jag ska med eller inte... Vi får la se.

Ih! Jag måste kissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0