Tisdag

Sitter förnärvarande ute i Huskvarna hemma hos Alex. Vi hade en spy-galla-kväll igår och lite tjejafton med hår och grejer. Nu var det minsann min tur att få kaluffsen fin. Gick och la mig med fuktigt hår så det spretade åt alla håll och kanter. Första gången för min del.Det såg brutalt hemskt ut...
Plus att Alex hyperventileradesnarkade eller nått, hela natten, så jag hade god lust att döda henne 10gånger. Ingen sömn i natt heller. Klockan är snart 7,30 och vi ska bege oss ut i kylan. Alex ska till skolan och jag ska hem till Mami och dricka riktigt kaffe. Sen ska vi handla och sen vet jag inte vart jag ska...
Min mobil är stendöd. Den har ingen strömming kvar i batteriet.
Och jag är så sjukt trött att jag inte vet vad jag håller på med.
GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0