Söndag

Klockan är just nu 07,37 och jag har vart vaken i ca en timma. Vadan detta? En snarkade man som inte fattar vad ett Sluta snarka+box innebär. Så jag kunde likaväl gått upp efter en väldigt sömnlös natt med ond rygg och snarkande karl. Så jag gick upp och duschade, bänkade mig i soffan med en kopp kaffe, en dator och en tv. Jag vill mest sova men det går inte...

Jag tål verkligen inte alkohol längre tror jag. Drack två öl, och två glas vin hos Mea igår. Tog det långsamt och fint. Förvisso på tom mage. Och Karln körde som en smärre biltjuv hem. Jag tål inte att åka bil när jag druckigt, och inte så galet dessutom. Jag mådde aldrig dåligt under hela kvällen. Först 2-3timmar efter att jag kommit hem och lagt mig insåg jag att det var lika bra att få upp allt. Och upp kom det. Äckligt. Som ett brev på posten utan förvarning. Mystiskt. Men men. Alla spyr vi ju nångång!

Ang Värmland, så ska jag följa med my man och hämta en fyrhjuling. Jag vill så klart passa på att umgås med honom när vi ändå är lediga samtidigt. Han passar på att åka iväg då, så jag kan likväl följa med. Men just nu drömmer jag väldigt mycket om min soffa. Krypa ner i den och kurra ihop sig och glo på någon halvtaskig film. Men det får nog stanna vid bara en dröm.

Nu har det iaf hänt lite mer ute i skogen. Bytt madrass med min säng så iaf jag får sova OK. Har inte hänt än men hoppas väl på det. Och tagit hit två av mina köksstolar för att se om dom passar.
Och nej, vi är inte sambos, inte på långa vägar. Har fått förfrågan om vi bor ihop, men det gör vi inte. Och lär inte göra än på ett bra tag. Jag har mitt hem i Norrahammar.

Ne nu har det gått välidgt lång tid på detta otroligt ointressanta inlägg, så jag slutar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0