Pälssanering

Jag kom ut till my man i Habo strax efter kl 13, då var han fortfarande på jobbet. Hann träffa honom 5min när han var förbi och hämtade pengar, sen drog han igen. Och är nu på väg hemåt. Och här sitter jag, och har suttit, i skogen, vid datorn. Ensam. Med kvällssol och en snarkade hund och är lite småseg måste jag säga. Men, jag är nyklippt! Jag är så fräsch i skallen så jag borde skämmas. Och det behövde inte ens bli så kort som jag var rädd för! Tack Linda!
Fick skjuts av henne till stan, för hon skulle ändå åka till jobbet, vilket jag med skulle, i 5min....
Ja, sen hamnade jag ju här då. Och nu tog det slut i hjärnkontoret.
Jaja.
Jobb tors-lör nu.


Kommentarer
Postat av: Mor

Så fint det blev!! Kram

2010-09-15 @ 19:35:16
Postat av: Martina

Delifräscht! :)

2010-09-15 @ 21:38:30
Postat av: Tina

I looove your freshly fresh goodlookin' hair!

2010-09-16 @ 10:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0