Måndag

Ny vecka, nya krämper. Woho!
Andra arbetsdagen idag. Igår rullade på bra. Sjukt nog har söndagar tendens att gå bättre än måndagar. Antagligen för att man ser på listan vad som väntar. Men det var så jävla skönt att städa på bakvåningarna igen! Som på trean, efter Linda och Tina. Underbart! Rummen smackade förbi som aldrig förr. Jag behövde inte ens krångla med vagnar. Bara dra ut skiten och börja. Det har nog inte hänt på länge.

Min födelsedag trampar allt närmare. Frågade min man igår om det gick bra att jag hade min fikastund med mina kvinnor, hos honom. Så tänkte ha piknik på sovloftet, haha. Så stör vi honom inte heller.
Undra om jag ska önska mig en dubbelsäng av någon rik jävel. Får smått panik på att inte få plats ordentligt. Idag har jag nog mer eller mindre legat vaken halva natten, legat med ena sidan upp på väggen och ja. You name it. Kass sömn helt enkelt!

Ja blabla jidder jadder... Helgen var lugn. Fredagen spenderades ute i Huskvarna hos Alex och jag fipplade iordning hennes löshår lite hastigt och lustigt. Sen åkte jag hem till min man, som snällt nog hämtade mig vid stationen då inga bussar gick som jag ville. På lördagen drog vi iväg på mini-secondhandrunda och spanade in en garderob(?) och sen till hans mormor och fikade. Sen åkte vi hemåt. Äta och vila och sen till stan igen och spana in cruisingen. En del kändisar var det allt.
Vi åkte hemåt runt 20 skulle jag tro.

Och så söndagen, den bestod av jobb, tjöta skit med Martina och lite mer jobb och lite mer skittjötande med Martina. Ironiskt nog börjar jag dagen med att tjöta skit med Martina via fejjan, då hon inte gått och lagt sig än...
Nu blev det mycket Martina. Men snart blir det mycket Tina! Och imon mycket Linn och på onsdag mycket Mamma Lans och mycket Alex och på torsdag mycket Marie.
Oh, alla mina kvinnor på en vecka!
Woho!

Kommentarer
Postat av: Martina

Wohoo! Har du en egen fruntimmersvecka? Fuskigt! ;P Tur att man har någon att utbyta lite ordbajseri med en söndag på jobbet OCH tidigt en ledig måndagsmorgon! :)

2010-09-06 @ 06:53:55
Postat av: Alexandra

Och dina kvinnor längtar efter dig konstant :3

2010-09-06 @ 12:27:22
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0