Höbbö

Jag har nog egentligen ingenting att skriva. Ville väl mest uppdatera. Han man börjat komma igång med det där skrivandet är det svårt att sluta.
Igår slutade jag jobba kl 12, underbart. Men det lär ju inte ske igen denna veckan, för att avgöra hur mycket det är att göra. Tjoho!

Nu har min inneboende flugit ut. Jag tackar för det fina hemmet hon lämnat efter sig och jag begär återbesök för soffhäng. Något vi skulle roat oss med i måndags, sista natten med gänget typ. Men så var inte fallet. Istället blev det en tripp till huskyvälly och hämta Alex nycklar och sen bära upp hennes skit för små smala slingriga trappor. Stabilt. Sen in till stan och äta på Kebabbaren. Och så vidare hem och sova dåligt.
Det börjar bli min hobby igen tror jag. Sovit dåligt i över en vecka.

Bla bla bla.
Nu ska jag hosta lite och byta lite byxor och vandra nästan 1,5km och sen spy lite galla och sen jobba.
UnderBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0