Go fix!

Är hemma hos mamma nu och har precis gjort mig klar. Slet som satan med det där håret. Jag vet inte hur man gör, med hår alltså. Men men, det får la duga. En kortare frilla satte iaf sprätt på tuperingen! I like.
Ska snart bege mig mot bussen och möta upp Tina. Har bokat bord på Bishop för henne, mig, Linda och Martina. Tjejkväll alabama! Se hur det slutar. Jag vart på partyhumör som sjutton, men det kommer nog försvinna rätt snart. Det brukar göra det...
Igår var jag och Alex hemma hos mig och glodde, vi gjorde inte ett skit. Sen får jag samtal av Gustaf som helt appropå ingenting frågar om jag är på Slätten, och ja det var jag ju.. Han var i närheten och tittade förbi ett par timmar. Alex vart sur för att jag umgicks med andra 90talister. Hehe.
Men men. Off we go. Nu ska jag skrämma folk på stan.

Kommentarer
Postat av: Tina

Skräm mej på stan. Do it do it do it!

2010-09-18 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0