Fredag

Jag vill fylla år nu! Tina sitter och skickar sms nästan varje dag om mina paket som dräller in. Och jag var rädd för att behöva byta dag på mitt födelsedagsfirande för Tina jobbade kväll. Men eftersom det är min födelsedag så bestämmer jag, och bestämmelsen blev att Linda lekte smart. Så är det!
Resten behöver ni inte veta för det tror jag faktiskt att ni skiter i, totalt.
Men det blir iaf glass och gott med Tina, Linda, Martina och Alex om hon inte har massa plugg. Kvinnoafton Alabama. Eller som Martina kallade denna veckan - Kvinnoveckan.
Kvinnodag! Jaaaaa!

Jag är ledig hela helgen, så... What to do... Städa, tvätta, baka och greja och dona. Sova? Ja tack.
Imon vet jag inte vad som sker, på dagen. På kvällen blir det en flaska vin med Marie. På söndag tar jag och följer med till Karlstad, där pratar dom värmländska! Hör du det Tina! SchlättenSchtina! Jag ska lägga en tanke åt dig. Kanske skulle be en värmlänning säga ditt hittepånamn... Och spela in.. Hmm.. Nä.

Jag har absolut nada att dela med mig av.
Mer än morotskaka.

Blabla

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja spela in. Haha va ska du i Värmland o göra ? Va mkt Tina de va i ditt inlägg nu hahaha

2010-09-11 @ 11:32:22
Postat av: Joy

Very impressed!

2011-01-21 @ 16:40:19
URL: http://joy.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0