Tisdag

Andra lediga dagen har börjat. Knappt någon sömn i natt pga en spretande och snarkade karl. Fyfarao vad jag vill ha en stor säng... Jag kryper längre och längre in mot väggen för att få lite utrymme, och han kommer bara närmre och närmre. Dumt och klaga, men ändå.

Var hemma runt halv nio-nio igår kväll. Hittade ingan jacka och inga vinterskor. Knappt några kläder. Bara underkläder, en tunika och strumpor. 12 filmer och en skiva och sen bara massa.. småskit.
Köpte inflyttningspresent till Alexandra och även lite småskit hon bett om. Så nu är hon en väldigt fattig kvinna.
My man hittade mer kläder än mig... Orättvist.
Men det var omgjort i det stora varuhuset så jag blev mest förvirrad och hittade inget. Och det fanns inte mycket att hurra för, det jag fann. Men men. Får gå på stan och leta tjocktröjor och jacka.

Idag är tanken att jag ska leka med alexandra, men hon verkar mest butter och bakfull. Lätt för mig att veta när man antar att hon är en duktig flicka som går upp och pluggar och inte super. Fy på henne!
Sen är det att återgå till jobbet onsdag till söndag. Hade egentligen ledig söndagen, men jag ville ha lite mer dagar så fick jobba söndag. I like!

Nu ska jag inta kopp nummer 2 av kaffet och vänta på att klockan ska bli 11 då the badass vrestant Alex ska gå upp. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0