Söndag

Jag vill lägga mig och sova! Har väl sovit en 2 timmar i natt. Men! När jag precis lagt ner huvudet på kudden igår och blundat så ringer mobilen. Klockan var typ halv elva eller så. Och jag tänkte "Vem i hela friden är så dum och ringer mig nu!?". Och det var min syssling! Jag har inte pratat med honom på ett år ungefär. Så vi babblade på en stund och konstaterade att vi skulle dricka kaffe på måndag. Vid nästa omgång till försök att sova skickade Kjell sms om att komma på fest hos honom. Jag tackade nej och sa att dom får klara sig utan mig. Och får tillbaka "Nej det gör vi inte". Ja jag kände mig väldigt populär igår.
Till råga på det så pratade Tina om kvällen på väst göte igår. Och jag kunde inte undgå att börja sakna fylletiden med Tina! Dom gånger vi skrikigt, trillat, dansat, och spytt ihop.
I samma veva började Linda prata om att vi fyra skulle ut och äta. Jag sa att jag gärna tar en Bishopkväll istället - utan maten. Må lite peck ibland är rätt nice.

Åh idag får jag åka till my man! Woho! Segern är min!
In your face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0