Lördag

En icke favorit i repris! Jag fattar inte hur jag kunde ha det såhär varje helg i flera års tid. Sitta hemma, ensam, en hel helg, utan att göra ett skit. Jag är rastlös och saknar sällskap. Och jag saknar my man. Men han roar sig i garaget med ett grilla korv och prata strunt med sina polare. Moget!
Och här sitter jag. Med ett glas cola. En seg film och en dator i knät. Som förr i tiden.
Ironiskt nog rycker det i öltarmen. Men det brukade det ju göra, förr i tiden. Nog för att det är skönt att vara hemma i sitt eget. Bara det att dricka ur sitt eget glas är speciellt. Så saknar jag sällskap. Jag har ju umgåtts med någon dagligen i sisådär över ett år. Man blir lite sällskapssjuk då.
Jag gillar Norrahammar, men slätten är ingen höjdare. Och jag skulle inte ha något emot att bo här ute. Ja jag har drömt mig bort en hel del... Men men. Det får stanna vid dröm.

Alex är skyldig mig 666kr, och får jag dom på måndag ska jag åka och köpa en ny jacka i veckan. Sen blir jag ytterliggare 500spänn rikare när hon tar över min skinnjacka som jag brutalt tröttnat på.
När jag gick till bussen, dessa 1,5km, kl 6 på morgonen... Frös jag som en tok. Det snöade och jag var vit när jag anlände till bussen... Insåg jag att vinterkläder måste införskaffas snarast!
en snygg kappa och ett par snygga och bra skor som man inte halkar runt i. Converse är inte det ultimata på isgata...

Imon börjar jag jobba kl 6 men det går inga bussar, så jag fick tillstånd till att börja kl 6,30. Det roliga är att innan kl 8 måste frukostmatsalen och konferansen vara klar. BRA!
Sen slutar både konferansen och frukosten samtidigt... Tur jag har Bishop att roa mig med!
Och Tina. Mohaha!

Och om någon känner för att skänka sisådär 15000 till mig så jag kan köpa en dubbelsäng - var inte blygsamma. Kom an bara!

Igår hade jag lite hemmaspa. Fick massa ansiktsmasker av Tina i födelsedagspresent, så nu när jag var ensam tänkte jag att det var dags att testa någon av dom. Tog den med choklad som skulle vara bra på nått sätt. Det såg ut som... Nötkräm typ. Luktade choklad. På ansiktet - bajs. Det såg ut som jag smetat hela ansiktet med bajs!
Bildbevis finnes och kommer inom kort. Kanske.

Blabla.
Jag pallar inte skriva med.
Ska väl snart.. sova. Borde iaf!


Bara för att den bilden är urlöjlig.
Men gullig.
Hehe

Kommentarer
Postat av: Isabell

Har du kikat på fodrade Converse skor?

2010-10-24 @ 10:46:55
URL: http://www.converse-skor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0