Fredag

Idag är det fredag. Det är ny månad och nya krämper. Ah denna positiva energi.
Jag har precis avverkat en kväll med la familia. Johnny, mor och Knutte kom hem till mig och Kristian på födelsedagsfika. Smörgåstårta och till efterrätt annanaspaj och glass. Yummi!
Så just nu sitter jag och päser i soffan. Kristian är iväg och hämtar bilen på jobbet. Men det verkar ta faslingt lång tid, så jag gissar på att han stannat till på Ica och köpt godis.

Ja, födelsedagspresenter. Min födelsedag var kanon. Jag, Tina, Martina och Alex satt ute i skogen och skrattade så vi grät. Jag och Martina är värst på den fronten. Martina såg dock mest full ut. Det var underbart! Längesen jag skrattade så mycket. Behövdes. Av Martina fick jag en mugg med texten "Oh God, I'm so bloody blonde sometimes" och en portmonä med texten "Queen of fucking everything". Av Tina fick jag en kanon bra, och personlig, kalender inför 2011. I love it! Och en nesscesär, som var lite tantig, men jag gillar den! Med massa massa hudvårdsprodukter och annat i. Av Alex fick jag en kofta, så länge. Hon har tydligen mer på ingång. Spännande!
Av mor fick jag en flaska rödvin, då Knutte fått tag i fel flaska i deras gömma. Så den skall bytas. Och ett par enorma fårskinnstofflor! Och ett tidningsutklipp med två goda vänner, haha.

Imon nalkas överraskningsfest. Så mycket överraskning det kan bli.
Ack vad jag ska sova ut imon!

Fick pengar från försäkringsbolaget i veckan. 4575kr, dom hade dragit av självrisken på 1500kr vilket innebär att jag lagt närmare 6000kr på min tand... Men iaf, jag vill köpa kläder! Jag vill till a6 och köpa nått fint imon! Jag viiiiill! Men det lär jag inte få....

Men men, nu kom mannen hem igen.

Skepp o'hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0