Fredag

Jag känner mig bakfull. Kan man bli bakfull på slem? Huvudvärk och seg som sjutton!
Skulle jobbat en del i veckan, gick inte... Skulle jobba nu i helgen, går inte. Feber till och från och halsen är fortfarande fucked up. Och idag vill jag bara sova.
Tur i oturen att jag har en sån gullig man som tyvärr måste väcka mig när jag däckat, och han ska sova, och försöker bara snika åt sig en kram eller tre. Nej vad gör fröken Lans då? Jo, hon slänger iväg honom!
Men är vrång när någon väckt mig. Det blir så på den här modellen.

18okt blir det färd till Ullared. Jag tänker inte gå därifrån förrän jag hittat en jacka. Så är det bara.

Och jag har absolut ingenting att skriva.
Men nu vet ni att jag är sjuk, så vill ni passa upp på mig, varsågoda. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0