Bop-a-lena

Detta inlägget kommer bli enformigt. Det kommer bestå av Tina, från start till stopp. Typ.
Men, tack Tina för att du gjorde så fint ang min födelsedag! Bästa hittills.
Trots att så mycket sket sig så är jag evigt tacksam för allt du gjort för mig, allt du försökte och alla du piskade och skäll hit och dit. Att du blev så arg så du grät och vart alldeles röd i ansiktet. Tack!
Tack för att du finns och för att du är du och för att du är min vän, number one - bitch.
Haha!
Tack för den tantiga nesscesären och alla konstiga produkter jag tänkt testa men aldrig tagit tummen ur eller haft råd, nu har jag ju allt jag behöver! Tack för middagen på Bishop och all hjälp du delar med dig av varje dag.
Alla gånger jag behövt gnälla av mig har du lyssnat, blivit förbannad och piskat till både det ena och det andra.
Tack för att du får mig att inse saker och ting och tack för att du lär mig öppna ögonen!

Tack Tina!

Kommentarer
Postat av: Tina

Oh nu gooooood. Jag blir rörd. Och stolt

Över mej själv. Herregud. Åh min kära vännina. Åhh. Tack för du finns :)

2010-10-03 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0