Va?

Idag är nog en av de jobbigaste dagarna på länge. Min kropp är slö och jag är slö och skuldran gör ont, fötterna gör ont och magen gnäller... Just nu har jag en del att spotta galla om, ang just jobb, men av ganska förklarliga själ så skiter jag i att ta det här.
Dock, jag skulle vart ledig hela helgen. Har inte haft en ledig helg på väldigt länge. Men när chefen ringer och säger "Du kan ju inte jobba på söndag för du skulle göra något, men jag undrar om du kan jobba på lördag?" så är det svårt att säga nej för man får lite lätt dåligt samvete... Så jag tackade ja, och jag hoppas på en kort dag.
Hej 6 arbetsdagar=pengar, hej då fritid. Men men.

Uh min hjärna funkar inte idag, så jag ger mig här.

Blabla

Kommentarer
Postat av: Ela

Känner igen det där... man måste bara nån gång lära sig att säga nej...

2010-05-18 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0