Tisdag

Igår var jag en olydig kvinna. Jag brände alldeles förmycket pengar i Ullared. Men fy sjuttsingen vad roligt det var! Tyvärr jäkligt trångt i bilen så ryggen fick sig en hel del stryk... Men det är sånt som händer. Jag köpte faktiskt majoritet av saker till Mr K. Kan ni tänka er. Den egoistiska kvinnan som Aldrig skulle kunna tänkas göra något för någonannan, och då en man, har bränt mer pengar på mannan än sig själv. Döda mig...
Dock har jag fortfarande en del pengar kvar att röra mig med, det gillar vi!

Jag fullkomligt hatar folk som ljuger och blånekar en rakt upp i ansiktet. Låtsas som ingenting och tror att det funkar. Snart rinner la bägare över och jag ser inte fram emot den dagen. Det kan bli farligt.

Jaja.

Shit happens when you party naked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0