Måndag

Snart skall jag springa upp till Ela. Eller över till Ela. Och titta på medans hon fixar med det sista. Men jag vetetusan om jag hinner sitta där så länge innan vi drar. Idag är det roadtrip med brudarna, och Thulle får trilla under den kategorin han också. Mp3n fick sen lite ströming igår och nya låtar och rensning på gammla, så jag borde överleva. Jag vägrar 80tals musiken.. Linda och Ela kom och plockade upp mig i stan igår, varav Ela hade varit snabb med att dra igång Nanne Grönwall. Någon måtta får det vara! Men jag gissar på att dom kommer kackla som sjutton där fram att musiken inte kommer rulla så mycket. Hähä.

Min bror frågade mig hur länge jag och Mr k vart ett par, vilket slog mig att jag har noll koll... Jag vet seriöst inte när det blev som offeciellt eller så. Så jag kom på att vi får skita i det där "grattis på siochså många år pucko". Utan "Grattis på ett-tag-dagen!". Fyndigt! Sen slog det mig, varför ska man ha koll på sånt?

Nu måste jag lägga i en högre växel och gasa lite. The fatass ringde och behövde min hjälp.

Skepp o'hoj!

Bara för att jag är fränast!


Kommentarer
Postat av: Emma

finast!

ses på fredag - lycka!

2010-05-24 @ 16:31:02
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0