Go sol!

Befinner mig inne i la stada just nu. Det ser ut som det är hysteriskt skönt ute men jag går inte riktigt på den!
Har ni försökt äta frukost medans en ful hårboll sitter och gnäller och tittar sorgset på en? Och nej jag menar inte Mr K nu, utan hunden.
Vad gör jag i stan nu då, heeeelt ensam... Jo, Fröken Ela slutar jobbet halv tre så ska vandra bort och möta upp henne sen blir det nog kaffe i solen eller nått.
Så fram tills dess ska jag sitta här och skriva onödig skit om mitt liv och min vardag. Varför jag är snygg och du är ful. Hehe.

Jag är så hysteriskt trött! Däckade i soffan igår och vaknade först när Mr K kom och petade på mig och sa åt mig att lägga mig i sängen istället för att sova vidare på soffan. Smart drag det där. Tror det tog två sekunder sen somnade jag om igen, i sängen då. Men kan inte påstå att jag blev piggare av sömn. Man blir lite groggy i skallen av att jobba lokal måste jag säga.

The Boss ringde nu och frågade om jag ville jobba på lördag. Så jag får lite mer dagar denna veckan. Eller ja, en dag mer än beräknat. Woho!
Plus att the boss avslöjade något väldigt positivt igår, så det känns lite roligare nu helt plöstligt. I like it.

Jag vill ha glass! Gärna Lekeryds-glass, mjukglass, doppad i choklad.

En kollega påpekade igår att jag gått och blivit lugn. Och ja, jag är inne i en lugn period. Vi pratade mycket om alkoholtendenser osv. Så sa jag att solen frambringar ett ölsug hos många, men för min del, inte just nu. Eftersom jag tröttnat lite på det hela. Men jag vet att om 2 månader är jag där igen och hela kroppen skriker efter alkohol. Men just nu avstår jag hellre. Hon menade på att solen för henne frambringar ett sug efter glass. Och se på fan.. Här sitter jag, tittar ut över staden, solen skiner, och vad skriker kroppen om? Jo - glass!
Känner mig lite som min bror när jag ringde honom en dag och han var lite sådär "ja men.. ja.. åh.. hmm.. Du. Glassbilen är här ute nu. Jag måste ut! Vi hörs sen! Hejdå!". Haha.
Oh yeah, jag är gammal!

Jag vill grilla i helgen, någon som vill erjbuda sitt hem och sin grill och en sittplats?
Haha.

Ughabugah!

Kommentarer
Postat av: saran

"Och nej jag menar inte Mr K nu"



hahaha!

2010-05-11 @ 12:52:50
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: melissa

haha men de bästa är ju att ha barnasinnet kvar utan att för den delen vara omogen, något du och johnny fixar galant på ett sätt ja aldrig kommer förstå :D

2010-05-12 @ 10:21:14
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0