Tisdag

Nämen goddagens ditt utsketna päron! Jag är trööööött! Har inte sovit så mycket det senaste, plus att det är så sjukt mycket att stå i nu för tiden. Och många måste försöka umgås med. Det enda jag vill göra är att bädda ner mig i soffan med en påse chips och låsa in mig och låtsas som att jag inte finns. Må hända att det är så nu endast för att jag är så trött som jag är... Runt halv fem gick ögonen nästan i kors på mig. Så det var lika bra att gå i däck. Vaknade nångång efter 18 av att Ela ringde, och tur var väl det. Nu inväntas hon, skall ta emot lite prylar, sen ska jag in till karln. Han verkar lagom bitter över att vi inte kommer ses så mycket i påsk. Shit happens. Har man mycket att göra, så har man... men men.

Påsken kommer bli följande. Jobb på dagen. Atollenbesök och barhäng på kåken på fredagen. Jobb på lördag igen, för att sedan åka hem, bli mirakulöst snygg och sen börjar kröka, och åka till kåken och bli odräglig. Söndagen skall bestå av bakfylla, Emelie och svull! Kanoners! Måndagen kommer säkert gå åt till jobb.

Och någon dag nästa vecka ska jag ta lite knark så jag får sova ordentligt. Ligga däckad i 10timmar för att sedan däcka lite till i soffan i sisådär.. en hel dag eller så.

Ingen som sitter inne med en extremt stöttålig mobil som klarar av att vara i mina ägor? Mobilen jag fick låna av mamma fick en vecka.. nu är den paj...

Nej, om man skulle göra sig lite redo så man hinner med nästa buss med lite tur..


Bara för att jag kan ta smygfoto på min karl
Mohahaha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dude... Din karl är het i den vinkeln!

2010-03-31 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0