Nyfiken i en strut

Igår ändrade jag en grej på fejjan och rätt som det var kom nyfikheten. En del vet redan vad som föresgår men jag är inte den som basunerar ut saker och ting direkt. De som jag vet, att de inte vet nått, brydde sig inte utan bara gratulerade. Medans det fanns en som mest ville veta vad som pågick. Eller hur att jag säger nått då!
Kommer la fram så småning om och det kommer la som en väldig förvåning för en del "Hur gick det till?" ja, hur går sånt till?! Jag undrar då det.

Att den här stan är liten, det visste jag, men någon måtte får det la vara?
Men jag får väl skylla mig själv som fortsätter göra familjen ökänd istället för okänd.

Jag har blivit skitdålig på att skriva, men jag har inget nämnvärt att skriva. Jag har ingen ork att skriva när jag väl sitter här, jag har ingen lust eller engagemang. Men det kommer la sånnahär små löjliga uppdateringar ibland som inte säger ett skit om nått.

Jag börjar få visdomstand nummer två nu.
Undra om jag kommer bli vuxen nu?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är jätteglad för din skull pinglan! <3

2010-03-11 @ 14:42:06
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0