Bra skit, Alabama!

Nej, det är inte alls bra skit, alabama. Men det sammanfattar helgen i den formen att det sades mycket bra skit, alabama. Men så fantastiskt lyckad var den inte. Fredagen var över lag bra, men med tanke på vissa händelser så var den mindre givande. Men skam den som ger sig. Har jag blåmärken får jag la tolka det som en helt okej helg. Och blåmärken, ja det har jag ju.
Gårdagen var väl inte så hemskt fantastisk den heller.

Jag blir fruktansvärt less på folk som håller andra bakom ryggen för att dom tänker med fel huvud. Jag tycker det är fel att begära så otroligt mycket av någon som skall vara ens vän. Trots en smärre dispyt, kom igen. Jag är less på folks sura beteende när det enda man vill är att ha roligt. Det är sjukt hur en person inte frågar mig, utan alla andra, så dom får komma till mig. Jag bitts inte, inte fysiskt iaf. Jag blir förbannad när folk kommer undan med saker och ting pga småsaker. Släkt, par osv.
Igår, chauffören brukar inte behöva betala soppapengar, han kör ju ändå. Ägarn, det är en diskussionsfråga. Flickvännen till ägarn vetetusan, kusinen - don't know. Här kommer fattiglappen och slänger fram 200kr för att det redan varit ett sånt jäkla onödigt tjaffs om pengar. Har inte allmänhetet fattat att jag betalar för mig om jag åker med någonstans? Okej, igen då; JAG BETALAR FÖR MIG OM JAG ÅKER MED NÅGONSTANS!! Hörde ni? Men det finns gränser...
Jag blir så hysteriskt förbannad på detta onödiga tjaffs så jag vet inte hur många pannben jag skall slå in. Sen blir man smått irriterad när en bildörr slängs upp och det kommer "Ja alltså, ni får ju gärna betala för er också". Inget ont om denne mannen, det är en bra man, men... Jag tror inte det var på hans bevåg denna meningen trillade ur. Sen att man stunden innan sagt "Jag gav mina bensinpengar till chauffören för att inte tappa bort dom" och detta är totalt glömt 5min senare och man ser hur irriterad människan blir.
Och som sagt, jag tvivlar starkt på att den här mannen skulle tagit eget initiativ till detta. Pga en grej som hände tidigare på kvällen så fick dom väl för sig att vi bara skulle tjyvåka. Nej för sjutton!

Nu får man iaf lite mer koll på vem som är ens riktiga vänner. Jag vet en som Inte är min vän iaf. Och jag vet vilka jag tänker ta ett breake ifrån och jag vet vilka jag har på min sida.
Nästan bud på att skriva ner hela den här historien och göra en såpa av hela skiten. Den är både löjlig, onödig och fruktansvärt enerverande. Sen är vi så gott som 2st som får roa oss med att pussla ihop hela skiten också. Jämt.
Jag är rätt less på alla svartsjukedraman som härjar och att det ska påverka en hel skock av människor!

Väx upp för fan!

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Jag hade inte kunnat hålla med dig mer! Småtjaffs är för barnrumpor!

2010-03-14 @ 18:27:01
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Ela

He he he... "Schlätten - the real life!"

2010-03-18 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0